آمادگی کامل مجتمعهای خدمات رفاهی بینراهی برای خدمترسانی به زائران اربعین حسینی

به گزارش دهنا؛وی با اشاره به حجم بالای تردد زائران در ایام منتهی به اربعین اظهار داشت: در هماهنگی با بخش خصوصی، تمامی مجتمعهای خدمات رفاهی موظف به آمادهسازی زیرساختها، تأمین اقلام ضروری، بهداشت محیط و ارتقاء سطح خدمات رفاهی شدهاند.
محمدی افزود: نظارت مستمر بر عملکرد این مجتمعها از سوی کارشناسان راهداری در حال انجام است و در صورت مشاهده هرگونه کمکاری یا ضعف در ارائه خدمات، اقدامات قانونی لازم اعمال خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع تصریح کرد: تأمین اقلام بهداشتی، آمادهسازی سرویسهای بهداشتی، نظافت مستمر، تجهیز نمازخانهها، روشنایی محیطی، و تقویت خدمات شبانهروزی از جمله اقدامات پیشبینیشده در مجتمعهای رفاهی است تا زائران در مسیر زیارت اربعین با کمترین دغدغه از خدمات بهرهمند شوند.
وی در پایان از زائران خواست ضمن رعایت نکات ایمنی، به توصیههای راهداران و پلیسراه توجه داشته باشند و با استفاده صحیح از امکانات مجتمعهای رفاهی، زمینهساز ارائه خدمات بهتر و روانسازی سفر جمعی زائران اربعین باشند.
برچسب ها :عابد محمدی ، مجتمعهای خدمات رفاهی ، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0