با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در مرکز ارتباطات مردمی (سامد) رقم خورد؛
پاسخگویی مدیر عامل برق هرمزگان به درخواستها و مطالبات مردمی

به گزارش دهنا؛مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با پاسخگویی به درخواست های مردمی در باره فروش و واگذاری انشعاب برق، صدور قبض برق، تبدیل آمپراژ، و ارائه خدمات مرتبط با مصرف برق، چگونگی وصول مطالبات و مدیریت مصرف اظهار داشت : این شرکت پاسخگوی درخواستها و شکایات مشترکین و پیگیری امور مربوط به انشعابات برق است.
ساعدپناه همچنین به ارائه راهکارها و اطلاعات به شهروندان و مشترکین برای بهینهسازی مصرف برق و کاهش هزینهها پرداخت و اظهار داشت :برنامهریزی و اجرای عملیات بهرهبرداری بهینه از شبکه توزیع، پیگیری و اجرای پروژههای اصلاح و بهینهسازی تاسیسات، اجرای عملیات بهرهبرداری، نظارت بر تعمیرات و نگهداری، مدیریت حوادث و اتفاقات، و ارتقای کیفیت خدمات به مشترکین از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان همه مشترکان را به مدیریت بهینه مصرف برق برای عبور از روزهای پرمصرف تابستان فراخواند و اختلال در پایداری و افزایش بار شبکه را یکی از آسیبهای استفاده از ماینرهای غیر مجاز دانست
وی ادامه داد :این ماینرها میتواند منجر به خاموشیهای گسترده و آسیب به زیرساختهای شبکه توزیع شود.
علاوه بر این، استفاده از برق توسط این ماینرها، خسارات اقتصادی قابل توجهی به کشور وارد میکند و میتواند ثبات ولتاژ و پایداری شبکه برق را به شدت تهدید کند.
برچسب ها :حمید ساعدپناه ، مدیرعامل شرکت توزیع برق ، مرکز سامد
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0