تاریخ انتشار : یکشنبه 8 ژوئن 2025 - 16:39
کد خبر : 6080

بررسی مشکلات بیمه‌ای و رفاهی کارگزاران روستایی شرکت مخابرات استان هرمزگان

بررسی مشکلات بیمه‌ای و رفاهی کارگزاران روستایی شرکت مخابرات استان هرمزگان
فاطمه جراره نشست مشترکی به همراهی معاون توسعه مدیریت استانداری هرمزگان، مدیر کل فناوری اطلاعات، مدیر کل تأمین اجتماعی و جمعی از مدیران استان جهت پیگیری رفع مشکلات و مطالبات کارگزاران روستایی شرکت مخابرات استان برگزار کرد.

به گزارش دهنا؛در این جلسه که با هدف پیگیری مشکلات انباشته و چندین‌ساله کارگزاران برگزار شده بود، نماینده هرمزگان ضمن تقدیر از حضور مدیران ذی‌ربط، بر لزوم حل فوری مسائل بیمه‌ای، تأخیر در پرداخت حقوق و عدم بهره‌مندی از پاداش و رفاهیات تأکید کرد.

فاطمه جراره اظهار داشت: «خوشحالم که این جلسه برگزار شد و امیدوارم شنیدن دغدغه‌های کارگزاران، منجر به تصمیمات مؤثر و عملی شود. اولین مکاتبه من در مجلس به مشکلات همین قشر شریف اختصاص داشت و از همان ابتدا پیگیر این مسائل بودم.»

وی با اشاره به پیامدهای خصوصی‌سازی شرکت مخابرات، گفت: «تغییر تکنولوژی و واگذاری به بخش خصوصی باعث تعطیلی برخی شرکت‌ها، جابجایی نیروها و افزایش هزینه‌های جانبی شده است و اکنون بیش از ۶۰ نفر کارکنان این شرکت مشکلات در استان مشکلاتی شغلی دارنو از دیگر محورهای مطرح‌شده در این نشست، اختلاف‌نظرها درباره نحوه محاسبه و پرداخت بیمه، وضعیت بیمه تکمیلی و ثبت سوابق بیمه‌ای در سامانه تأمین اجتماعی بود.

طبق هماهنگی‌ها، مقرر شد تا پایان خردادماه سال جاری، سوابق بیمه‌ای کارگزاران در سیستم ثبت شده و تعیین‌تکلیف شود.

نماینده هرمزگان همچنین اعلام کرد که موضوع در کمیسیون‌های مختلف مجلس پیگیری شده و امیدوار است با اختصاص بودجه مشخصی از سوی دولت، حل مسئله با سرعت بیشتری در استان اجرایی شود.

در پایان جلسه، تصمیم بر آن شد که ادامه بررسی‌ها و هماهنگی‌ها از طریق استانداری دنبال شود تا مشکلات قابل‌حل در سطح استان، در همین چارچوب مرتفع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.