بررسی مشکلات بیمهای و رفاهی کارگزاران روستایی شرکت مخابرات استان هرمزگان

به گزارش دهنا؛در این جلسه که با هدف پیگیری مشکلات انباشته و چندینساله کارگزاران برگزار شده بود، نماینده هرمزگان ضمن تقدیر از حضور مدیران ذیربط، بر لزوم حل فوری مسائل بیمهای، تأخیر در پرداخت حقوق و عدم بهرهمندی از پاداش و رفاهیات تأکید کرد.
فاطمه جراره اظهار داشت: «خوشحالم که این جلسه برگزار شد و امیدوارم شنیدن دغدغههای کارگزاران، منجر به تصمیمات مؤثر و عملی شود. اولین مکاتبه من در مجلس به مشکلات همین قشر شریف اختصاص داشت و از همان ابتدا پیگیر این مسائل بودم.»
وی با اشاره به پیامدهای خصوصیسازی شرکت مخابرات، گفت: «تغییر تکنولوژی و واگذاری به بخش خصوصی باعث تعطیلی برخی شرکتها، جابجایی نیروها و افزایش هزینههای جانبی شده است و اکنون بیش از ۶۰ نفر کارکنان این شرکت مشکلات در استان مشکلاتی شغلی دارنو از دیگر محورهای مطرحشده در این نشست، اختلافنظرها درباره نحوه محاسبه و پرداخت بیمه، وضعیت بیمه تکمیلی و ثبت سوابق بیمهای در سامانه تأمین اجتماعی بود.
طبق هماهنگیها، مقرر شد تا پایان خردادماه سال جاری، سوابق بیمهای کارگزاران در سیستم ثبت شده و تعیینتکلیف شود.
نماینده هرمزگان همچنین اعلام کرد که موضوع در کمیسیونهای مختلف مجلس پیگیری شده و امیدوار است با اختصاص بودجه مشخصی از سوی دولت، حل مسئله با سرعت بیشتری در استان اجرایی شود.
در پایان جلسه، تصمیم بر آن شد که ادامه بررسیها و هماهنگیها از طریق استانداری دنبال شود تا مشکلات قابلحل در سطح استان، در همین چارچوب مرتفع شود.
برچسب ها :فاطمه جراره ، مشکلات بیمهای و رفاهی کارگزاران روستایی شرکت مخابرات استان هرمزگان ، نماینده هرمزگان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0