تشکیل پرونده تخلف گران فروشی برای یک شرکت آسانسوری

به گزارش دهنا؛عبدالرضا پیروی منش گفت: با توجه به شکایت یکی از شهروندان از یک واحد نصب آسانسور، مراتب مورد بررسی بازرسان قرار گرفت.
وی تصریح کرد:در بررسی های اولیه بازرسان،تخلف گران فروشی واحد مذکورمحرز و پرونده تخلف برای این واحد تشکیل گردید.
پیروی منش ارزش ریالی پرونده تشکیل شده توسط بازرسان را به مبلغ 820 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پرونده تشکیل شده جهت صدور رای نهایی به مرجع ذیصلاح ارجاع گردید.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان در پایان تاکید کرد: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کمفروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش نمایند.
برچسب ها :شرکت متخلف اسانسوری ، صمت هرمزگان ، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0