خدمات پس از فروش معتبر برای همه کالاهای مشمول اعم از تولید داخل و یا واردات قانونی

سامانه جامع گارانتی در دسترس خریداران کالا هرمزگان-معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: تمامی کالا های مشمول ( لوازم خانگی ،موبایل و الکترونیکی) باید خدمات پس از فروش معتبر داشته باشند.
به گزارش دهنا؛عبدالرضا پیروی منش افزود: کالا های سرمایه ای باید خدمات پس از فروش معتبر و تایید شده توسط وزارت صمت باشد به اینگونه که گارانتی محصول بر روی آن الصاق و در زمان نیاز از سامانه ی گارانتی وزارت صمت قابل مشاهده و پیگیری باشد.
وی افزود: کالاهایی که در سامانه جامع گارانتی ثبت نباشد فاقد اعتبار و با واحد خاطی بر خورد قانونی صورت میگیرد. پیروی منش خاطر نشان کرد: سامانه گارانتی به آدرس www.irangs.ir به عموم مردم بر اساس کد شناسه کالا قابل رهگیری می باشد.
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در پایان ضمن تاکید بر دریافت شبانه روزی شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴ گفت: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی، با سامانه ۱۲۴ تماس حاصل کنند.
برچسب ها :سامانه جامع گارانتی در دسترس خریداران کالا هرمزگان ، صمت هرمزگان ، معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0